Friday, August 7, 2009

dah nak kawen???

kad kawen baru siap..memule cam xde prasaan sgt..tp tgk nama aku ade kad kad tu, mcm xpercaya la plak..seryes! skarang br nak berdebar! berdebarnye!!!!! sejuk2 tgn aku ni..seryes ek?? er..jap2..xle pk la plak..bek aku gi tenangkan hati jap...nnti smbung balik la..kwn2 sekalian, sila doakan k..doa kalian yg ku harapkan..tq..salam

6 comments:

nurlina said...

aaa leha da nk kawen...congratzzz... oleh itu, dipersilakan berkelakuan seperti org yg da nk kawen okeh

salihah said...

err..berperilaku cemane ek??
tak reti!
toooloooonggg!

HamiWeeRAĆ© aka WeeWee said...

muahahaaaa.. sy sgt brsetuju dgn cik lina.. kpd cik leyha, sila ubah perilaku anda skrg.. mode kawen! bertukar! hiyark!!

salihah said...

huhu saye sendiri khuatir..
bile nak bertukar ke mode kawen?
seperti sungguh slambe je aku ni..huhu gile!

raudah sakinah said...

bagi ainna pula leyha..ainna setuju dgn mereka2 diatas, tp..ainna lebih suka dgn leyha yg sebenar, jadi diri cam dulu happy2..walau duka pun happy, tingkah laku seseorg tue x mengambarkan dirinya yg sebenar.ainna yakin walau leyha nmpk main2,atau xnmpk macam beria..tue semua leyha saja yg tau kenapa. kite yg melihat xdpt nk menilai dgn tepat,hanya org yg mengalaminya yg mengetahui situasi sebenar dirinya.(",)

Salihah said...

:)
aah aina..
mekaseh..
doakan ye~