Tuesday, October 20, 2009

tungggggguuuuu......

ALHAMDULILLAH..tu je perkataan yg bole nak didiskripsikan skarang ni..

arghhh banyaknye cerita, mcm2...nak di update di blog..tp xde mase la..tgh cari masa yg seswai nak update blog yg xseberapa ni..kwn2 sekalian..tungguuuu tau..

doakan daku..hamba Allah yg serba kekurangan ni..semuga Allah permudahkan urusan kite semua kat dunia ni, xkira la kalo ko PM ke, ajk biro dakwah kat surau ke, ahli muzik ke, peminat senyap2 syura ke pengganggur ke (pedih!) semuga segala urusan di dunia ini dipermudahkan untuk mendapat kejayaan yg tak terkira di akhirat inshaAllah..

1 comments:

Ir A.Aziz said...

Update2. Puan Leyha, aper perkembangan terbaru?