Wednesday, January 19, 2011

lukis kampung saya



hehe tengah takde keje,tetibe rasa nak melukis..gune enset je..malas nak carik pensel kertas..application drawing rasanye semua org ada..

tajuk lukisan; kampung saya...haha rasanye masa sekolah rendah semua orang pernah lukis masa pendidikan seni..pastu macam lebih kurang sama je lukisan semua.hehe

ni gambar yg aku lukis..hehe cantik x? (okla, mmg la huduh sket, tapi lukis gitu2 je..kalo lukis betul2 mungkin lagi cantik kot..hehe..mcm x je..kehkeh)

ni plak lukisan en suami..hehe paksa gak die lukis walaupun die tgh sibuk buat bende lain..(mekaseh abg!)


kalau lukis kampung saya, mesti ada ruma, bukit, awan camtu, pastu tetibe ade matahari kat celah2, pokok kelapa, burung bentuk V..ahaks..korang lukis 'kampung saya' cemana??

4 comments:

Una said...

leyha, ko punya lukisan tu mcm adik awatif aku punya yg dia wat 2 ari lps.. hehe~ part sawah bukit and awan tu serius sama.. rumah je lain sbb kat tmpt ko lukis rumah tu dia lukis jln tanah tar yg kiri kanan nye ada sungai.. adaptasi dari pemandangan yg aku tangkap guna tepon..er gambar yg aku upload kat fb aritu.. ngee~

Salihah said...

hehe..seryes kan?aku rasa mmg semua org pun lukis camni..beza2 sket.tapi lebih kurang sama..lawak la..aku ingatke ade versi baru utk lukis kampung saya tu ;)

btw,gamba kg hang mmg terbaik!

Una said...

haha.. secara dasarnya lukisan aku pon camtu gak..hahhaha

~x0x0~fixa~ said...

siyes x da keje kan...hahaha...btw leyha keep up a good work...=p